ČPP

Da li mogu da naručim robu tefefonom, sms-om, e-mailom?

Naručivanje robe izvan WebShopa nije moguće jer nije u skladu sa našom politikom poslovanja.

Da li naručeni proizvod mogu da platim pouzećem?

Naši magacini su inostrani i zato koristimo međunarodnu dostavu. Međunarodna dostava nema u ponudi plaćanje pouzećem.

Da li ću sigurno dobiti naručeni proizvod?

Uslugu međunarodne dostave pružaju najprestižnije nacionalne i privatne kurirske službe čiji je kvalitet i preciznost na najvišem nivou. Ukoliko vam ne isporuče naručeni proizvod u garantnom roku, budite bez brige jer u tom slučaju vam vraćamo kompletnu uplatu novca.

Kako mogu da uradim povraćaj?

Povraćaj novca i robe je moguć. Više informacija o ovom postupku možete pronaći u našoj “Politici povraćaja“.

Kako mogu znati da je pošiljka na putu do moga doma?

Kada spakujemo i pošaljemo vašu pošiljku od kurirske službe ćemo dobiti kod za njeno praćenje u sistemu međunarodnog transporta, a zatim ćemo taj kod proslediti vama i obavestiti vas da je pošiljka uspešno poslata. Više informacija o praćenju pošiljke možete pronaći u našoj “Politici dostave“.

Da li može lično preuzimanje i pregled robe?

Naša roba je inostrana, magacini su nam van zemlje i zato lično preuzimanje i pregled robe nije moguć.

Da li treba da platim carinu?

Carinski propisi se razlikuju od zemlje do zemlje i savetujemo vam da se raspitate kod vaših zvaničnika. Najčešća praksa je da se carina i porez na naše proizvode ne plaća. Druge prakse su pokazale da se carina i porez naplaćuje na iznose čije su vrednosti pošiljke veće od 50€ ili 100€, a u pojedinim zemljama fizička lica su oslobođena carinskih dažbina za online kupovine.

49,347 pregleda, 6 danas