Da li mogu da naručim robu tefefonom, sms-om, e-mailom?
Naručivanje robe izvan WebShopa nije moguće jer nije u skladu sa našom politikom poslovanja.
Da li naručeni proizvod mogu da platim pouzećem?
Naši magacini su inostrani i zato koristimo međunarodnu dostavu. Međunarodna dostava nema u ponudi plaćanje pouzećem.
Da li ću sigurno dobiti naručeni proizvod?
Uslugu međunarodne dostave pružaju najprestižnije nacionalne i privatne kurirske službe čiji je kvalitet i preciznost na najvišem nivou. Ukoliko vam ne isporuče naručeni proizvod u garantnom roku, budite bez brige jer u tom slučaju vam vraćamo kompletnu uplatu novca.
Kako mogu da uradim povraćaj?
Povraćaj novca i robe je moguć. Više informacija o ovom postupku možete pronaći u našoj “Politici povraćaja“.
Kako mogu znati da je pošiljka na putu do moga doma?
Kada spakujemo i pošaljemo vašu pošiljku od kurirske službe ćemo dobiti kod za njeno praćenje u sistemu međunarodnog transporta, a zatim ćemo taj kod proslediti vama i obavestiti vas da je pošiljka uspešno poslata. Više informacija o praćenju pošiljke možete pronaći u našoj “Politici dostave“.
Da li može lično preuzimanje i pregled robe?
Naša roba je inostrana, magacini su nam van zemlje i zato lično preuzimanje i pregled robe nije moguć.
Da li treba da platim carinu?
Carinski propisi se razlikuju od zemlje do zemlje i savetujemo vam da se raspitate kod vaših zvaničnika. Najčešća praksa je da se carina i porez na naše proizvode ne plaća. Druge prakse su pokazale da se carina i porez naplaćuje na iznose čije su vrednosti pošiljke veće od 50€ ili 100€, a u pojedinim zemljama fizička lica su oslobođena carinskih dažbina za online kupovine.
50,882 total views, 6 views today